Tips Memikat Wanita Idaman


Membina keyakinan diri.


Membina keyakinan diri adalah tonggak utama dalam misi anda untuk memikat wanita. Jika tiada keyakinan lumpuhlah harapan! Hatta si dia di depan mata anda seribu tahun sekalipun, jika anda tidak mempunyai keyakinan untuk memulakan langkah untuk menawan hati si dia maka jangan haraplah untuk mendapatkannya.

Ini adalah kenyataan! Ini adalah peraturannya! dan beginilah caranya kita memulakan permainannya. Setiap langkah permulaan memerlukan keyakinan diri. Anda perlu ada keyakinan ini. Jika anda seorang yang pemalu. Malu untuk menegur si dia, maka pergilah penuhkan ilmu di dada agar anda bersedia.

Jadi, bagaimanakah keyakinan itu boleh dibina? Keyakinan disini mengfokuskan kepada keyakinan anda untuk mendapatkan si dia iaitu memulakan langkah pertama anda. Langkah pertama inilah ramai lelaki yang kecundang. Sebenarnya, kecundang pada langkah pertama tidak bermakna anda kalah.

Jika anda tidak mempunyai keyakinan untuk berkomunikasi dengan wanita maka anda harus dengar apa yang cuba saya kongsikan disini. Konsepnya sangat mudah untuk mendapatkan keyakinan bahkan kemesraan dalam hubungan antara anda dan wanita tersebut.

Cara-caranya ialah melalui peraturan-peraturan berikut:

Rules # 1 : Anda perlu memahami wanita (kesukaan, kerahsiaan, perkara sensitif dll).

Rules # 2 : Anda perlu sentiasa dengan wanita.

Rules # 3: Anda perlu mengenal gesture wanita. Kenali wanita dan memahami kehendaknya dengan melihat air mukanya, gerak lakunya. Ilmu inilah yang sangat berharga.

Rules #4 : Anda perlu keluar dengan wanita.

Rules #5 : Anda perlu mengawal nafsu anda! (Nafsu marah, nafsu jantan miang)

Rules #6: Anda perlu pandai berkata-kata. 


Wanita yang disebutkan di atas tidak semestinya wanita idaman anda dan daripada enam peraturan di atas, ada satu hint untuk anda ketahui...iaitu. EMOSI!.

Tawanlah mereka dengan EMOSI tanpa melanggar peraturan yang enam tadi. Apa yang dimaksudkan disini ialah anda harus pandai menggunakan emosi wanita untuk mendapatkannya!

Contoh? Cukuplah saya berkongsikan tips ini secara umum sahaja. Rahsia segala rahsia akan dibongkar sedikit demi sedikit.

0 comments:

Catat Ulasan

Bukan ilmu nak jadi playboy cuma mencari yang berkenan di hati