Tips Memikat Wanita Idaman


Emosi wanita boleh dimanipulasi

Sama ada anda mengetahui atau tidak, kebanyakkan lelaki diluar sana berjaya mengorat wanita dengan hanya bermain dengan emosi wanita tersebut. Wanita memang tidak dinafikan sedikit emosional berbanding lelaki. Tidak hairanlah mengapa mereka lebih dalam soal kasih sayang, belas kasihan, menangis, cemburu, dan sebagainya.




Justeru itu, gunakanlah peluang ini untuk mendapatkan si dia. Emosi ataupun perasaan wanita boleh sedikit sebanyak membantu anda untuk menawan hati mereka. Tetapi bagaimana? Ya, itulah  yang akan saya bincangkan selepas ini.

Saya beri anda beberapa situasi yang sebenarnya memang pernah berlaku disana sini. Nama-nama yang digunakan adalah sebagai contoh semata-mata.


Situasi 1.
Siti baru putus hubungan dengan kekasihnya Amran. Dia sangat sedih sehingga menyebabkan dia kurang bersemangat kerana Amran berlaku curang kepadanya. Namun, semenjak kehadiran Ali, segalanya telah berubah. Siti dapat merasakan bahawa Ali jauh lebih baik berbanding Amran walaupun cintanya pada Amran lebih mendalam dan Amran juga jauh lebih kacak daripada Ali.

 

Okay disini, Ali tiba tepat pada waktu Siti memerlukan seseorang untuk menghilangkan rasa kesedihannya. Peluang sebeginilah yang sepatutnya anda perlukan untuk memanipulasikan emosi wanita tersebut supaya hubungan antara anda dengan si dia dapat terjalin JAUH LEBIH MUDAH! Pada masa ini, Siti yang telah putus hubungan dengan Amran, tidak akan mementingkan paras rupa, malahan dia juga kurang mementingkan persoalan sejauh manakah cintanya kepada seseorang lelaki. Kedatangan Ali yang pandai mengambil hati dan menunjukkan sifat-sifat caring, penyayang telah berjaya membuatkan Siti untuk menerimanya. Mungkin pada awalnya penerimaannya adalah sebagai seorang kawan untuk meluahkan rasa kesedihan di hati. Hei, namun siapa tahu apa akan terjadi selanjutnya kan??

 

Situasi 2.
Mona seorang gadis yang happy go lucky!. Dia seorang yang kaki enjoy dan agak bersosial. Mona seorang yang seksi dan sangat suka bershopping, menonton wayang dan mengumpul koleksi handbag yang berwarna-warni.

Kalau kita lihat perwatakan Mona, anda harus berhati-hati.  Karakter sebegini jarang dapat melekat kepada seorang lelaki melainkan anda tahu kuncinya! Kunci yang bisa menjinakkanya. Apakah kuncinya? Senang sahaja. EMOSI. Dalam kes ini, emosi yang dimaksudkan ialah keterujaan Mona dalam kehidupan yang sedikit mewah, dan bersosial. Jika anda sukakan Mona, maka apa yang perlu anda lakukan ialah bertukar gaya anda kepada seorang lelaki bersosial dan bersifat ceria (Fun), easygoing, pandai berjenaka. Harus diingat, jika anda mahukan yang materialistik, bersiap sedia dengan poket yang penuh dengan duit. Belikan lah apa yang dia suka. Bawalah dia tengok wayang and berseronoklah dengan si dia.  Tetapi anda harus pandai untuk memulakan hubungan serius pada waktu yang sesuai. Ingat! Kena tepat pada waktunya. Jangan tersalah kerana anda mungkin akan terlepas untuk menjalinkan hubungan dengan si dia.


Betulkah?

0 comments:

Catat Ulasan

Bukan ilmu nak jadi playboy cuma mencari yang berkenan di hati