Tips Memikat Wanita Idaman


Mengenali wanita idaman anda

Setiap wanita mempunyai karakter yang berbeza. Karakter inilah yang membuatkan mereka unik sehingga dapat menarik perhatian anda untuk mendampingi mereka. Tidak dinafikan seorang wanita yang cantik dan pandai mengemas diri merupakan faktor utama lelaki menyukai mereka. Ini adalah lumrah alam, lelaki memang sukakan wanita yang cantik, menawan dan menggoda.

Tetapi bukan semua lelaki seperti itu. Ada juga lelaki yang tidak langsung memandang paras rupa seseorang wanita itu sebaliknya mereka lebih mementingkan aspek kerohanian seperti apa yang telah disarankan oleh Rasullah S.A.W. Cantik? Perkara nombor dua.

Dalam usaha memikat wanita idaman anda, perkara yang perlu anda titik beratkan ialah mengenali karakter wanita idaman anda itu. Karakter yang bagaimanakah sebenarnya yang anda mahukan. Adakah si dia menepati citarasa ataupun keinginan anda? Janganlah semata-mata berusaha un tuk memikat seseorang wanita itu tetapi hubungan anda langsung tidak kekal sehingga jinjang pelamin.

Memikat wanita idaman adalah untuk dijadikan isteri yang sah dan berkongsi kehidupan yang bahagia bersama sehingga ke akhir ayat. Niat itu penting untuk mendapat keredhaan Allah swt.

Persoalannya, siapakah wanita idaman anda??

Adakah anda masih mencari lagi ataupun anda sudahpun ada yang berkenan di hati?

Jika anda sudah mempunyai wanita idaman maka teruskanlah membaca kerana kami akan mendedahkan rahsia untuk anda berjaya menawan hati si dia.

0 comments:

Catat Ulasan

Bukan ilmu nak jadi playboy cuma mencari yang berkenan di hati