Tips Memikat Wanita Idaman


Membina personaliti yang menarik


Personaliti yang menarik menjadi daya penguat untuk anda membuatkan si dia mudah menerima anda. Kebanyakkan wanita tidak mementingkan paras rupa yang tampan. Cukuplah sekadar anda mempunyai wajah yang ‘sedap mata memandang’ dan kemas serta ceria.

Personaliti luaran yang lazimnya di minati oleh seseorang wanita adalah seperti berikut:

Berpakaian kemas & menarik. Tidak semestinya pakaian anda harus berjenama. Cukuplah sekadar pakaian itu dapat membuatkan anda tampil segak.

Memakai wangian badan yang sesuai dan  tidak terlalu kuat. Cuba elakkan daripada memakai wangian yang berbau keras seperti minyak rambut zam-zam kerana ramai wanita tidak menggemarkannya.

Gigi bersih, kuku bersih, rambut tidak berkelemumur.

Misai dan janggut perlulah sentiasa dikemaskan

Kulit muka yang bersih, tidak berminyak dan berjerawat. Untuk merawati masalah jerawat, dapatkan panduan daripada saranan doktor disini.

Jika anda rasa yang anda kurang bergaya, kurang tampan, dan perlu untuk penambahbaikan terhadap personaliti diri. Mulakanlah sekarang! Jangan ditunggu-tunggu kerana peluang untuk mendapatkan si dia tipis jika anda tidak bertindak sekarang! 



Dan berikutnya merupakan BONUS yang akan menampakkan anda lebih menarik pada mata si dia.

Mempunyai tubuh badan sasa yang menampakkan lagi kesegakkan seseorang lelaki. Ciri-ciri ini akan membuatkan si dia lebih teruja untuk rapat dengan anda.  Jika anda mempunyai masalah berat badan dan memerlukan panduan diet untuk menurunkan berat badan. Klik di sini.


Rupa paras yang kacak merupakan kriteria idaman setiap wanita. Jika anda mempunyai paras yang tampan maka dengan mengikuti segala tips yang dikongsikan disini, untuk memikat wanita idaman anda bukanlah sesuatu yang mustahil!

0 comments:

Catat Ulasan

Bukan ilmu nak jadi playboy cuma mencari yang berkenan di hati